Wirtualne wycieczki

Jest to najlepszy i najnowszy sposób przedstawienia promowanego obiektu czy miejsca w internecie. Możliwości jego wykorzystania jest tyle co pomysłów. Ten produkt stworzony jest dla każdego klienta, który ma w swojej ofercie bezpośrednio lub pośrednio nieruchomości lub je w jakimś stopniu wykorzystuje. Jak pokazują już zrealizowane projekty Naszymi Klientami są: - Biura nieruchomości, - Parafie, - Gminy, - Przedszkola, - Szkoły - Muzea, - Punkty usługowe, - Puby i restauracje, - Sale weselne i konferencyjne. Jeśli prowadzą Państwo restaurację, hotel, gospodarstwo agroturystyczne, przedszkole, biuro nieruchomości, salę zabaw, salę weselną lub centrum konferencyjne to jest to narzędzie w znacznym stopniu wpływające na uatrakcyjnienie Waszej oferty spośród konkurencji oraz mające często decydujący wpływ na wybór właśnie Waszej oferty.


Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec

Dzięki wdrożeniu wirtualnego spaceru potencjalny klient może sam zobaczyć cały pokój, który chce wynająć, obejrzeć restaurację, w której będzie organizował spotkanie bez potrzeby opuszczania domu czy biura.


BAZYLIKA MB FATIMSKIEJ w TRZEBINI WIRTUALNY SPACER A W NIM GIGAPANORAMA

Wirtualne spacery są także idealnym narzędziem promocji dla samorządów terytorialnych, muzeów, skansenów, szkół zarządzających interesującymi obiektami zabytkowymi czy kulturalno oświatowymi. Przykładem takiej realizacji jest Parafia w Płazie posiadająca wirtualną wycieczkę obejmującą renesansowy kościół.
Dzięki wirtualnym spacerom jesteśmy w stanie wyeliminować ostatnią rzecz jaka może budzić wątpliwiści przy podjęciu decyzji dotyczących przyszłego najmu lub zakupu nieruchomości, pokazuje obiekt ze wszystkimi szczegółami. Dodatkowo zastosowanie interaktywnych map pozwala bez trudu zlokalizować miejsce w jakim obecnie się znajdujemy.
Wyższa szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu również posiada taką formę reklamy swojego obiektu, dzięki temu przyszli uczniowie mogą zobaczyć jakim zapleczem szkoła dysponuje.

Przewagą a zarazem innowacyjnością przemawiającą nad zastosowaniem wirtualnej wycieczki zamiast tradycyjnych zdjęć lub filmów promujących dane miejsce lub obiekt są dwie podstawowe cechy:
- pokazanie obiektu w całości od podłóg po sufity, w przypadku zdjęć misiałoby być ich mnóstwo a film byłby bardzo długi i nie interaktywny,
- widz sam decyduje co w danej chwili chce obejrzeć i jak długo się zatrzymać. Nie jest w tej czynności bierny ale sam kreuje wyświetlany obraz, jest aktywny.

Interaktywność z wyświetlanym obrazem najbardziej do nas przemawia i przekonuje gdyż minimalizuje ryzyko przekłamania i daje gwarancję wiernego odwzorowania rzeczywistości.